Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Yabancı dil sözcük öğreniminin çoklu ortam cep telefonu iletileri ile desteklenmesi

dc.contributor.authorSaran, Murat
dc.contributor.authorSeferoğlu, Gölge
dc.contributor.authorID17753tr_TR
dc.date.accessioned2020-05-13T19:43:49Z
dc.date.available2020-05-13T19:43:49Z
dc.date.issued2010
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümüen_US
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; benlik saygısı ile durumluk ve sürekli kaygı arasındaki ilişkileri, bir kamu üniversitesi hastanesi örneğinde ortaya koymaktır. Bir üniversite hastanesinde çalışan 64 kadrolu 81 sözleşmeli toplam 145 hemşireye anket formu uygulanmıştır. Katılımın gönüllülük esasına göre belirlendiği araştırmada, geri dönen ve analize dahil edilen anket sayısı 128, geri dönüş oranı % 88.28'dir. Bulgulara göre; katılımcıların benlik saygısı, durumluk ve sürekli kaygı düzeyleri arasında anlamlı ilişkiler bulunmuştur. Ayrıca; medeni durum, çocuk durumu, meslekte toplam çalışma süresi ve statü değişkenlerine göre grupların benlik saygısı düzeyleri arasında; statü değişkenine göre ise durumluk ve sürekli kaygı düzeyleri arasında anlamlı farklılıklar belirlenmiştiren_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine the relationships between self-esteem, state and trait anxiety at a university hospital sample.Study questionnaires were distributed to 145 nurses. In this study, the participation was on a voluntary basis and a total of 128 participants returned the questionnaires.Survey return rate was 88.28%. Study results demonstrated that there were significant relationships between self-esteem, state and trait anxiety. Additionally, there were significant differences in self-esteem levels among the study groups according to the marital status, child bearing status, years of work experience and work status and state and trait anxiety scores differ significantly according to the work status of the nursesen_US
dc.identifier.citationSaran, Murat; Seferoğlu, Gölge, "Yabancı dil sözcük öğreniminin çoklu ortam cep telefonu iletileri ile desteklenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol. 2010, No. 38, pp. 252-266, (2010).en_US
dc.identifier.endpage266en_US
dc.identifier.issn1300-5340
dc.identifier.issue38en_US
dc.identifier.startpage252en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12416/3753
dc.identifier.volume2010en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofHacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectÇoklu Ortamen_US
dc.subjectÇoklu Ortamlı Öğrenmeen_US
dc.subjectYabancı Dil Öğrenimien_US
dc.subjectCep Telefonuen_US
dc.subjectİngilizce Sözcük Öğrenmeen_US
dc.titleYabancı dil sözcük öğreniminin çoklu ortam cep telefonu iletileri ile desteklenmesitr_TR
dc.titleYabancı Dil Sözcük Öğreniminin Çoklu Ortam Cep Telefonu İletileri ile Desteklenmesien_US
dc.title.alternativeSupporting Foreign Language Vacabulary Learning Through Multimedia Messages Via Mobile Phonesen_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: