Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği

dc.contributor.author Bağırıcı, Ömer Buğra
dc.date.accessioned 2019-11-12T09:00:03Z
dc.date.available 2019-11-12T09:00:03Z
dc.date.issued 2019
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Anabilim Dalı en_US
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı ihracat yöntemlerinden e-ticaretin ve dolaylı ihracatın ülkemiz mermer ihracatına etkisinin araştırılmasıdır. Bu amaçla anket hazırlanmış ve Afyonkarahisar ili içerisinde bulunan 40 firma ile görüşmeler yapılmıştır. Yapılan analizler neticesinde e-ticaretin ve aracılar ile ihracat yapmanın firmalar üzerine büyük kazançlar sağladığı tespit edilmiştir. Aynı zamanda firmaların demografik özellikleri ile e-ticaret ve aracılarla çalışma konuları arasında anlamlı farklılıklar bulunmuştur. İhracat yöntemlerinden diğer faktörlerde herhangi bir anlamlı sonuç çıkmamıştır. en_US
dc.description.abstract The aim of this study is to investigate the effect of e-commerce and indirect export patterns on the export of marble to our country. For this purpose, a questionnaire was prepared and interviews were conducted with 40 companies in Afyonkarahisar. As a result of the analyzes, it was determined that e-commerce and intermediaries and exporters provided big gains on firms. At the same time, there are significant differences between the demographic characteristics of the firms and e-commerce and mediation. There were no significant results for other factors in export methods. en_US
dc.description.publishedMonth 4
dc.identifier.citation Bağırıcı, Ömer Buğra (2019). E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği / E-commerce and indirect impact on the exports of Turkey marble sector export strategy: Afyonkarahisar instance. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. en_US
dc.identifier.endpage 89 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/2123
dc.language.iso tr en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Mermer İhracatı en_US
dc.subject E-ticaret en_US
dc.subject Aracılar en_US
dc.subject Dolaylı İhracat en_US
dc.subject İhracat Yöntemleri en_US
dc.subject Marble Exports en_US
dc.subject E-commerce en_US
dc.subject Indirect Export en_US
dc.subject Export Methods en_US
dc.title E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği tr_TR
dc.title E-ticaretin ve Dolaylı İhracatın Türkiye Mermer Sektörü İhracat Stratejilerine Etkisi: Afyonkarahisar İli Örneği en_US
dc.title.alternative E-Commerce and Indirect Impact on the Exports of Turkey Marble Sector Export Strategy: Afyonkarahisar Instance en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Bağırıcı,ÖmerBuğra.pdf
Size:
2.31 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: