Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

The effects of eco-friendly practices on brand awareness: The case of Çankaya University

dc.contributor.author Özyorgancı, Elif
dc.date.accessioned 2016-01-28T11:30:27Z
dc.date.available 2016-01-28T11:30:27Z
dc.date.issued 2014
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü en_US
dc.description # Ambargolu # en_US
dc.description.abstract Sosyal sorumluluk faaliyetleri içerisinde de yer alan ve günümüzde gittikçe önemli bir hal alan çevre dostu uygulamalar şirketlerin ana faaliyetlerinde temel bir etken olarak yer almaktadır. Çevrenin korunmasında toplumu oluşturan tüm bireylerin ve tüm kuruluşların sorumluluğu bulunmaktadır. Dünya, giderek artan bir kirlenme sürecindedir. Bu kirlenmenin etkilerini en aza indirebilmek için insanlar ve markalar günümüzde daha duyarlı olmaya ve çevre konusunda daha sorumlu davranmaya başlamıştır. İşletmelerin çevreci yaklaşımı, sürdürülebilir bir nesil için gereklidir. Markalar çevre politikası yolu izleyerek hem temiz bir dünyaya katkıda bulunur hem de markalarında bilinirlik yaratabilirler. Bu çalışma ile çevre dostu uygulamalar irdelenerek, çevre dostu uygulamaların marka bilinirliğini üzerine etkileri incelenmektedir. en_US
dc.description.abstract Eco-friendly practices which are also within the social responsibility activities and which become more important day by day take place in the main activities of the businesses as fundamental factors. All individuals forming the society and all institutions have responsibility on protection of the environment. The world is in a pollution progress which increases day by day. People and the brands have become more sensitive and started to act more responsibly on the environment for minimizing the effects of this pollution. Environmental approach by the business managers is necessary for a sustainable generation. The brands either contribute to a clean world or create awareness on their brands by following an environmental policy way. With this study, the eco-friendly practices are examined and effects of the eco-friendly practices on brand awareness are analyzed. en_US
dc.identifier.citation Özyorgancı, E. (2014). The effects of eco-friendly practices on brand awareness: The case of Çankaya University. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. en_US
dc.identifier.endpage 129 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/541
dc.language.iso en en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess en_US
dc.subject Yeşil Pazarlama en_US
dc.subject Çevre Dostu en_US
dc.subject Marka en_US
dc.subject Marka Bilinirliği en_US
dc.subject Green Marketing en_US
dc.subject Eco-Friendly en_US
dc.subject Brand en_US
dc.subject Brand Awareness en_US
dc.title The effects of eco-friendly practices on brand awareness: The case of Çankaya University tr_TR
dc.title The Effects of Eco-Friendly Practices on Brand Awareness: The Case of Çankaya University en_US
dc.title.alternative Çevre Dostu Uygulamaların Marka Bilinirliği Üzerine Etkileri: Çankaya Üniversitesi Örneği en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: