Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Akademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterler

dc.contributor.authorİnal, Bülent
dc.contributor.authorID16587tr_TR
dc.date.accessioned2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.available2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.issued2007
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Hazırlık Okuluen_US
dc.description.abstractThe Most important tool in acquiring knowledge in an academic setting is realized through reading. Most of the information students process every day is obtained from written information through coursebooks and textbooks. This would show the importance of designing a reading syllabus for academic purposes in language teaching programs that aim to bring up the learner’s language proficiency to international standards. The basic criteria of designing a reading syllabus for academic purposes, which is vital for students to be efficient and successful readers, are explained in this articleen_US
dc.description.abstractAkademik ortamda bilgiye ulaşmanın en önemli araçlarından biri okumadır. Yazılı metinler ve ders kitapları aracılığıyla birçok bilgiye ulaşılabilmektedir. Bu gerçeklik, öğrencilerini uluslararası standartlarda dil yeterliğine ulaştırmayı hedefleyen yabancı dil eğitim programlarında, akademik amaçlı okuma izlence çalışmalarına önem verilmesini zorunlu kılmaktadır. Bu makalede, akademik amaçlı okuma izlenceleri yapılırken, öğrencilerin, başarılı ve etkin okuyucu olabilmeleri için dikkate alınması gereken temel prensipler anlatılmaktadıren_US
dc.description.publishedMonth5
dc.identifier.citationİNAL, B., (2007). Akademik Amaçl› Okuma İzlencesi Oluşturmadaki Temel Kriterler. Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi, Journal of Arts and Sciences, Sayı: 7, pp.49-59en_US
dc.identifier.endpage59en_US
dc.identifier.issn1309-6788
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage49en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12416/749
dc.language.isotren_US
dc.publisherÇankaya Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofÇankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Journal of Arts and Sciencesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectReading Skillen_US
dc.subjectCritical Thinkingen_US
dc.subjectReading Strategiesen_US
dc.subjectReading Syllabusen_US
dc.subjectExtensive Readingen_US
dc.subjectEnglish for Academic Purposesen_US
dc.subjectOkuma Becerisien_US
dc.subjectYaygın Okumaen_US
dc.subjectAkademik Amaçlı İngilizceen_US
dc.subjectEleştirel Düşünmeen_US
dc.subjectOkuma Stratejilerien_US
dc.subjectOkuma İzlencesien_US
dc.titleAkademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterlertr_TR
dc.titleAkademik Amaçlı Okuma İzlencesi Oluşturmadaki Temel Kriterleren_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: