Bilgilendirme: Sürüm Güncellemesi ve versiyon yükseltmesi nedeniyle, geçici süreyle zaman zaman kesintiler yaşanabilir ve veri içeriğinde değişkenlikler gözlemlenebilir. Göstereceğiniz anlayış için teşekkür ederiz.
 

Akademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterler

dc.contributor.author İnal, Bülent
dc.contributor.authorID 16587 tr_TR
dc.date.accessioned 2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.available 2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.issued 2007
dc.description.abstract The Most important tool in acquiring knowledge in an academic setting is realized through reading. Most of the information students process every day is obtained from written information through coursebooks and textbooks. This would show the importance of designing a reading syllabus for academic purposes in language teaching programs that aim to bring up the learner’s language proficiency to international standards. The basic criteria of designing a reading syllabus for academic purposes, which is vital for students to be efficient and successful readers, are explained in this article en_US
dc.description.abstract Akademik ortamda bilgiye ulaşmanın en önemli araçlarından biri okumadır. Yazılı metinler ve ders kitapları aracılığıyla birçok bilgiye ulaşılabilmektedir. Bu gerçeklik, öğrencilerini uluslararası standartlarda dil yeterliğine ulaştırmayı hedefleyen yabancı dil eğitim programlarında, akademik amaçlı okuma izlence çalışmalarına önem verilmesini zorunlu kılmaktadır. Bu makalede, akademik amaçlı okuma izlenceleri yapılırken, öğrencilerin, başarılı ve etkin okuyucu olabilmeleri için dikkate alınması gereken temel prensipler anlatılmaktadır en_US
dc.description.publishedMonth 5
dc.identifier.citation İNAL, B., (2007). Akademik Amaçl› Okuma İzlencesi Oluşturmadaki Temel Kriterler. Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi, Journal of Arts and Sciences, Sayı: 7, pp.49-59 en_US
dc.identifier.issn 1309-6788
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/749
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Çankaya Üniversitesi en_US
dc.relation.ispartof Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Journal of Arts and Sciences en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.subject Reading Skill en_US
dc.subject Critical Thinking en_US
dc.subject Reading Strategies en_US
dc.subject Reading Syllabus en_US
dc.subject Extensive Reading en_US
dc.subject English for Academic Purposes en_US
dc.subject Okuma Becerisi en_US
dc.subject Yaygın Okuma en_US
dc.subject Akademik Amaçlı İngilizce en_US
dc.subject Eleştirel Düşünme en_US
dc.subject Okuma Stratejileri en_US
dc.subject Okuma İzlencesi en_US
dc.title Akademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterler tr_TR
dc.title Akademik Amaçlı Okuma İzlencesi Oluşturmadaki Temel Kriterler en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional İnal, Bülent
gdc.description.department Çankaya Üniversitesi, Hazırlık Okulu en_US
gdc.description.endpage 59 en_US
gdc.description.issue 7 en_US
gdc.description.startpage 49 en_US
relation.isAuthorOfPublication e5aeff5a-4b68-43e8-997f-375575be12eb
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery e5aeff5a-4b68-43e8-997f-375575be12eb
relation.isOrgUnitOfPublication b719abf8-6508-4039-9b42-2bfb81dd36bc
relation.isOrgUnitOfPublication 79403971-5ab2-4efd-ac9e-f03745af3705
relation.isOrgUnitOfPublication 0b9123e4-4136-493b-9ffd-be856af2cdb1
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery b719abf8-6508-4039-9b42-2bfb81dd36bc

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: