Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği

dc.contributor.authorBağırıcı, Ömer Buğra
dc.date.accessioned2020-06-18T10:44:16Z
dc.date.available2020-06-18T10:44:16Z
dc.date.issued2019
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Bölümüen_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı ihracat yöntemlerinden e-ticaretin ve dolaylı ihracatın ülkemiz mermer ihracatına etkisinin araştırılmasıdır. Bu amaçla anket hazırlanmış ve Afyonkarahisar ili içerisinde bulunan 40 firma ile görüşmeler yapılmıştır. Yapılan analizler neticesinde e-ticaretin ve aracılar ile ihracat yapmanın firmalar üzerine büyük kazançlar sağladığı tespit edilmiştir. Aynı zamanda firmaların demografik özellikleri ile e-ticaret ve aracılarla çalışma konuları arasında anlamlı farklılıklar bulunmuştur. İhracat yöntemlerinden diğer faktörlerde herhangi bir anlamlı sonuç çıkmamıştır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to investigate the effect of e-commerce and indirect export patterns on the export of marble to our country. For this purpose, a questionnaire was prepared and interviews were conducted with 40 companies in Afyonkarahisar. As a result of the analyzes, it was determined that e-commerce and intermediaries and exporters provided big gains on firms. At the same time, there are significant differences between the demographic characteristics of the firms and e-commerce and mediation. There were no significant results for other factors in export methods.en_US
dc.identifier.citationBağırıcı, Ömer Buğra (2019). E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği / E-commerce and indirect impact on the exports of Turkey marble sector export strategy: Afyonkarahisar instance. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.en_US
dc.identifier.endpage89en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12416/4068
dc.language.isotren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMermer İhracatıen_US
dc.subjectAracılaren_US
dc.subjectDolaylı İhracaten_US
dc.subjectİhracat Yöntemlerien_US
dc.subjectE-Ticareten_US
dc.subjectMarble Exportsen_US
dc.subjectE-Commerceen_US
dc.subjectIndirect Exporten_US
dc.subjectExport Methodsen_US
dc.titleE-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisar ili örneğitr_TR
dc.titleE-ticaretin ve Dolaylı İhracatın Türkiye Mermer Sektörü İhracat Stratejilerine Etkisi: Afyonkarahisar İli Örneğien_US
dc.title.alternativeE-Commerce and Indirect Impact on the Exports of Turkey Marble Sector Export Strategy: Afyonkarahisar Instanceen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Bağırıcı, Ömer Buğra.pdf
Size:
2.31 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: