Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

A Revıew On Onlıne Reputatıon Management And Onlıne Reputatıon Components

Thumbnail Image

Date

2022

Authors

Şirzad, Nefise

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Organizational Unit
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bölümümüzün amacı; Türkiye’nin sektörel rekabette Dünyayla yarıştığı, alandaki tüm gelişmelere aynı zamanlarda entegre olduğu Halkla İlişkiler ve Reklam sektörü için profesyoneller yetiştirmektedir.

Journal Issue

Events

Abstract

İletişim ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, kurumları gerçek dünyada olduğu kadar sanal dünyada da itibarlarının öneminin farkına varmalarını zorunlu kılmıştır. Sağlam bir itibara sahip şirketler, yatırımcılar ve müşteriler için daha çekicidir. Aynı zamanda güçlü bir kurumsal itibara sahip olan kurumlar krizleri daha başarılı yönetmektedir. İtibar yönetimi, halkla ilişkiler uygulamalarının temel işlevleri arasında yer almaktadır. Halkla ilişkiler uygulamalarının temel amaçlarından biri, kurumlar ve izleyicileri arasındaki ilişkileri yönetmek, hem gerçek hem de sanal dünyada güçlü bir itibar geliştirmek ve sürdürmektir. Bu makalede kurumsal itibar, online itibar, online itibar yönetimi kavramlarının tanımları ve bu kavramların müşteri ilişkileri, iletişim ve halkla ilişkilerdeki önemi anlatılmaktadır. Bu çalışma, sanal dünyada olumlu bir itibar oluşturan, geliştiren ve sürdüren bileşenleri tanımlamayı, bu bileşenler arasındaki ilişkileri incelemeyi ve bileşenlerin işlevlerini somut örneklerle açıklamayı amaçlamaktadır. Arama motoru optimizasyonu, sosyal medya faaliyetleri ve tüketiciler tarafından oluşturulan içerikler çevrimiçi itibar bileşenlerini oluşturmaktadır. Bu bileşenler arasındaki ilişkileri somutlaştırmak için Türkiye'nin iki e-ticaret web sitesi örnek olay incelemesi yöntemi ile incelenmiştir.

Description

Keywords

İletişim, İşletme, Halkla İlişkiler

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

Şirzad, N. (2022). "A Revıew On Onlıne Reputatıon Management And Onlıne Reputatıon Components", Doğuş Üniversitesi Dergisi, Vol.23, No.1, pp.219-242

WoS Q

N/A

Scopus Q

N/A

Source

Doğuş Üniversitesi Dergisi

Volume

23

Issue

1

Start Page

219

End Page

242