Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması

dc.contributor.author Demir, Umut Savaş
dc.date.accessioned 2020-06-18T11:36:24Z
dc.date.available 2020-06-18T11:36:24Z
dc.date.issued 2019
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü en_US
dc.description.abstract Marka, bir işletmenin ürünlerini başka işletmeninkinden ayırt etme aracı olduğu düşünülerek, küreselleşen dünyada büyük önem taşımaktadır. Günümüzün rekabetçi koşullarında sadece bir isim olmadan öte ürünlere bir kimlik ve kişilik katan, tüketicilerin algıları ile biçimlenen, ürünlerin tercihlerinde tüketicilere öncülük yapan marka, karşımıza bir işletme varlığı şeklinde çıkmaktadır. Markalar, işletmeyle alıcının arasındaki ilişkiyi başlatan, biçimlendiren bir vasıtadır. Markalar, işletmeler için günümüzde ürünlerden bağımsız bir ticari varlık konumuna gelmişlerdir. Bu sebeple girişimcilerle firmalar için markalaşma ve de marka oluşturulma süreçleri artan rekabet ortamında son derece önemli hale gelmiştir. Bu çalışmada, markanın ne olduğu, çeşitleri ve markalaşmanın rekabet ortamında önemi üzerinde durularak, hedef pazarlamacılığı ile ilgili bir vaka çalışması yapılmıştır. en_US
dc.description.abstract The brand is of great importance in a globalizing world, considering that it is a means of distinguishing goods and services of a business from the goods and services of other businesses. Beyond being a name in today's competitive conditions, the brand emerges as a business entity that adds an identity, personality to the product, shaped by the perceptions of consumers, and pioneers consumers in product preferences. Brands are a tool that initiates and shapes the relationship between the business and the buyer. Today, brands for businesses have become a commercial entity independent of products. For this reason, the process of branding and branding has become extremely important for entrepreneurs, companies in an increasingly competitive environment. In this study, a case study about target marketing has been made by focusing on what brand is, its types and the importance of branding in the competitive environment. en_US
dc.identifier.citation Demir, Umut Savaş (2019). Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması / Branding and target market determination: Case study on Luxembourg country branding. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. en_US
dc.identifier.endpage 129 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/4071
dc.language.iso tr en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Pazarlama en_US
dc.subject Markalaşma en_US
dc.subject Vaka en_US
dc.subject Destinasyon en_US
dc.subject Lüksemburg en_US
dc.subject Marketing en_US
dc.subject Branding en_US
dc.subject Case en_US
dc.subject Destination en_US
dc.subject Luxembourg en_US
dc.title Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması tr_TR
dc.title Markalasma ve Hedef Pazarlamacılıgı Yerı : Luksemburg Pazarlaması Uzerine Vaka Calışması en_US
dc.title.alternative Branding and Target Market Determination: Case Study on Luxembourg Country Branding en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Demir, Umut Savaş.pdf
Size:
981.94 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: