Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü Tezleri
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.12416/1874
Browse
Browsing Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü Tezleri by Subject "Case"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması(2019) Demir, Umut SavaşMarka, bir işletmenin ürünlerini başka işletmeninkinden ayırt etme aracı olduğu düşünülerek, küreselleşen dünyada büyük önem taşımaktadır. Günümüzün rekabetçi koşullarında sadece bir isim olmadan öte ürünlere bir kimlik ve kişilik katan, tüketicilerin algıları ile biçimlenen, ürünlerin tercihlerinde tüketicilere öncülük yapan marka, karşımıza bir işletme varlığı şeklinde çıkmaktadır. Markalar, işletmeyle alıcının arasındaki ilişkiyi başlatan, biçimlendiren bir vasıtadır. Markalar, işletmeler için günümüzde ürünlerden bağımsız bir ticari varlık konumuna gelmişlerdir. Bu sebeple girişimcilerle firmalar için markalaşma ve de marka oluşturulma süreçleri artan rekabet ortamında son derece önemli hale gelmiştir. Bu çalışmada, markanın ne olduğu, çeşitleri ve markalaşmanın rekabet ortamında önemi üzerinde durularak, hedef pazarlamacılığı ile ilgili bir vaka çalışması yapılmıştır.