Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü Tezleri
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.12416/1874
Browse
Browsing Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü Tezleri by Subject "Consumer Behavior"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Master Thesis Gençlerin dijital pazarlama yoluyla internet üzerinden alışveriş davranışları(2021) Karaalioğlu, MertTeknolojinin ve internetin gelişmesiyle birlikte dijital pazarlama kavramı kendini gösterip, insanların rahatça alışveriş yapmasını sağlamıştır. İletişimin gelişmesi ve sosyal medya faktörünün de ortaya çıkmasıyla birlikte özellikle yoğun bir şekilde bu hizmeti kullanan genç kitle için internet, sosyal medya ve uzaktan alışveriş yapma kavramları artık yaşamın vazgeçilmez ihtiyaçlarıdır. Bu çalışmada, dijital pazarlamanın kavramı ve dijital pazarlamanın tüketiciler üzerine etkisi kapsamlı bir şekilde incelenmiş olup, üniversite öğrencilerine yönelik yapılan bir araştırmayla istatistiksel veriler ile birlikte ortaya konulmuştur. Çalışmadaki temel amaç genç tüketicilerin dijital pazarlama yoluyla internet üzerinden alışveriş tutumları ve davranışlarını incelemektir. İstatistikler e-posta yoluyla ulaştırılmış olup anket yöntemi kullanılmıştır. Elde edilen sonuca göre belirlenen iki marka arasında benzerlikler ve farklar olduğu ortaya çıkmıştır ayrıca bir markanın da diğerine göre daha çok tercih edildiği belirlenmiştir. Veriler markaların kendi internet sitelerinden alınmıştır.