Bilgilendirme: Sürüm Güncellemesi ve versiyon yükseltmesi nedeniyle, geçici süreyle zaman zaman kesintiler yaşanabilir ve veri içeriğinde değişkenlikler gözlemlenebilir. Göstereceğiniz anlayış için teşekkür ederiz.
 

Bibliyografik Künye Karekodu Oluşturma Etkinliğine Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Okul Kütüphanecisi Görüşleri

dc.contributor.author Çetin, Nihal Menzi
dc.contributor.author Akkoyunlu, Buket
dc.contributor.authorID 8539 tr_TR
dc.contributor.other 09.01. Ortak Dersler Bölümü
dc.contributor.other 09. Rektörlük
dc.contributor.other 01. Çankaya Üniversitesi
dc.date.accessioned 2020-12-21T12:10:19Z
dc.date.accessioned 2025-09-18T13:27:42Z
dc.date.available 2020-12-21T12:10:19Z
dc.date.available 2025-09-18T13:27:42Z
dc.date.issued 2019
dc.description.abstract Bilgi ve iletişim teknolojileri bilgiye erişme, bilgiyi paylaşma, iletme, bilgi ile iletişim kurma,yazma ve sunum yapma gibi işlemleri yerine getiren çeşitli araçlar sunmaktadır. Karekodlarmobil araçlarda kullanılan ve bilgiye erişimi hızlandıran araçlardan biridir. İlgi çekici vekullanımı kolay bir araç olarak karekodlardan eğitim ortamında faydalanılmakta ve olumlusonuçlar elde edilmektedir. Çeşitli araçları kullanarak bilgi becerilerini kazandırmayıamaçlayan ‘bilimsel iletişim öğretim programı’ ortaokul altıncı sınıf öğrencilerine yönelikgeliştirilmiş ve uygulanmıştır. Bu çalışmada bilimsel iletişim öğretim programında yer alanetkinliklerden biri olan bibliyografik künye karekodu oluşturma etkinliğine katılanöğrencilerin, öğretmenlerin ve okul kütüphanecisinin etkinliğe yönelik görüşleriincelenmiştir. Çalışma sonucunda söz konusu etkinliğin öğrencilerin bilgi kaynaklarına vekütüphaneye yönelik bakış açılarını olumlu etkilediği ve öğrencilerin kütüphane ortamındakarekodlardan yararlanabilecekleri faydalı bir etkinlik olduğu ifade edilmiştir. en_US
dc.identifier.citation Menzi, Nihal Çetin; Akkoyunlu, Buket (2019). "Bibliyografik Künye Karekodu Oluşturma Etkinliğine Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Okul Kütüphanecisi Görüşleri", Ege Eğitim Dergisi, Vol. 20, No. 1, pp. 196-208. en_US
dc.identifier.doi 10.12984/egeefd.468002
dc.identifier.issn 1307-4474
dc.identifier.uri https://doi.org/10.12984/egeefd.468002
dc.identifier.uri https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/323895/bibliyografik-kunye-karekodu-olusturma-etkinligine-yonelik-ogrenci-ogretmen-ve-okul-kutuphanecisi-gorusleri
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/123456789/13029
dc.language.iso tr en_US
dc.relation.ispartof Ege Eğitim Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Eğitim en_US
dc.subject Eğitim Araştırmaları en_US
dc.subject Bilgi en_US
dc.subject Belge Yönetimi en_US
dc.title Bibliyografik Künye Karekodu Oluşturma Etkinliğine Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Okul Kütüphanecisi Görüşleri en_US
dc.title Bibliyografik Künye Karekodu Oluşturma Etkinliğine Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Okul Kütüphanecisi Görüşleri tr_TR
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Akkoyunlu, Buket
gdc.description.department Çankaya University en_US
gdc.description.departmenttemp Hacettepe Üni̇versi̇tesi̇,Çankaya Üni̇versi̇tesi̇ en_US
gdc.description.endpage 208 en_US
gdc.description.issue 1 en_US
gdc.description.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
gdc.description.startpage 196 en_US
gdc.description.volume 20 en_US
gdc.identifier.openalex W2963773390
gdc.identifier.trdizinid 323895
gdc.openalex.fwci 0.0
gdc.openalex.normalizedpercentile 0.11
gdc.opencitations.count 0
gdc.plumx.mendeley 2
relation.isAuthorOfPublication 0855a389-d762-405b-b59c-9646a08b3313
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 0855a389-d762-405b-b59c-9646a08b3313
relation.isOrgUnitOfPublication c26f9572-660d-46b5-a627-8e3068321c89
relation.isOrgUnitOfPublication 79403971-5ab2-4efd-ac9e-f03745af3705
relation.isOrgUnitOfPublication 0b9123e4-4136-493b-9ffd-be856af2cdb1
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery c26f9572-660d-46b5-a627-8e3068321c89

Files