Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara

dc.contributor.author Güneş, Cemalettin
dc.date.accessioned 2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.available 2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.issued 2016
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü en_US
dc.description.abstract In this study, the effectives and attitudes of the quality of education in private schools has been investigated for the purpose of language education. The first step of the progress is to give out the importance of these issues, the goal and the introduction part analyses the needs. The second part is the field of services and the management of service this specification has been given out in details. The third part is about the education services and the understanding of language education has been analyzed. The fourth part, which is also the last part, is about the literature part which has been determined with a SPSS survey determination; this is analyzed via info graphical tables. The last part of the study is about the outcome of the study and the way certain information is given out. en_US
dc.description.abstract Bu çalışmada, özel okullarda eğitimin etkinliği ve kalitesi yabancı dil alan örneği çerçevesinde incelenmiştir. Çalışmanın birinci bölümü konunun önemi, amacı ve gerekliliğini kapsayan giriş bölümüdür. İkinci bölümde hizmet kavramı ve hizmet pazarlaması konusu ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde eğitim hizmeti kavramı ve yabancı dil eğitimi konusu detaylı olarak araştırılmıştır. Dördüncü ve son bölümde ise literatür kısmı desteklemek amacı ile uygulanan anketlerin SPSS paket programında analiz edilmesi ve tablolar yardımı ile yorumlanması gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın son bölümünde ise yapılan araştırmanın bulguları üzerinde durulmuş ve konu ile ilgili önerilere yer verilmiştir. en_US
dc.identifier.citation Güneş, Cemalettin (2016). Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara / Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.identifier.endpage 118 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/5383
dc.language.iso en en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Service en_US
dc.subject Education Services en_US
dc.subject Foreign Language Education en_US
dc.subject Hizmet en_US
dc.subject Eğitim Hizmeti en_US
dc.subject Yabancı Dil Eğitimi en_US
dc.title Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara tr_TR
dc.title Increasing Effectiveness of Marketing Activities in Education Sector: a Field Study in Ankara en_US
dc.title.alternative Eğitim Sektöründe Pazarlama Aktivitelerinin Etkinliğinin Arttırılması: Ankarada Bir Saha Çalışması en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
CEMALETTİN GÜNEŞ.pdf
Size:
1.74 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: