Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara

dc.contributor.authorGüneş, Cemalettin
dc.date.accessioned2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.available2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.issued2016
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümüen_US
dc.description.abstractIn this study, the effectives and attitudes of the quality of education in private schools has been investigated for the purpose of language education. The first step of the progress is to give out the importance of these issues, the goal and the introduction part analyses the needs. The second part is the field of services and the management of service this specification has been given out in details. The third part is about the education services and the understanding of language education has been analyzed. The fourth part, which is also the last part, is about the literature part which has been determined with a SPSS survey determination; this is analyzed via info graphical tables. The last part of the study is about the outcome of the study and the way certain information is given out.en_US
dc.description.abstractBu çalışmada, özel okullarda eğitimin etkinliği ve kalitesi yabancı dil alan örneği çerçevesinde incelenmiştir. Çalışmanın birinci bölümü konunun önemi, amacı ve gerekliliğini kapsayan giriş bölümüdür. İkinci bölümde hizmet kavramı ve hizmet pazarlaması konusu ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde eğitim hizmeti kavramı ve yabancı dil eğitimi konusu detaylı olarak araştırılmıştır. Dördüncü ve son bölümde ise literatür kısmı desteklemek amacı ile uygulanan anketlerin SPSS paket programında analiz edilmesi ve tablolar yardımı ile yorumlanması gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın son bölümünde ise yapılan araştırmanın bulguları üzerinde durulmuş ve konu ile ilgili önerilere yer verilmiştir.en_US
dc.identifier.citationGüneş, Cemalettin (2016). Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara / Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.endpage118en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12416/5383
dc.language.isoenen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectServiceen_US
dc.subjectEducation Servicesen_US
dc.subjectForeign Language Educationen_US
dc.subjectHizmeten_US
dc.subjectEğitim Hizmetien_US
dc.subjectYabancı Dil Eğitimien_US
dc.titleIncreasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankaratr_TR
dc.titleIncreasing Effectiveness of Marketing Activities in Education Sector: a Field Study in Ankaraen_US
dc.title.alternativeEğitim Sektöründe Pazarlama Aktivitelerinin Etkinliğinin Arttırılması: Ankarada Bir Saha Çalışmasıen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
CEMALETTİN GÜNEŞ.pdf
Size:
1.74 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: