Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Management of electronic commerce and website application in electronic products marketing in Iraq

Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Çankaya Üniversitesi

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Events

Abstract

The consumer -to- consumer is one of electronic commerce (e- commerce) types. The primary aim of an e- commerce site is to buy and sell goods and services online. The purpose of this study is to design a web based interface for online shopping in Iraq. It is an open market between consumers to consumer shows us how to market electronic products. This system designed by using PHP language and MySQL server for database. The finding of this research is the application enables consumers to sell their product online. Also, the website facilitates buying and selling on the Internet, saving time, search for a product, saving the cost of transportation, as well as the possibility of adding a product by the customer. Further, in this website can post buying and selling through social media and sharing information with (Facebook and Twitter). Also, shopping cart is important for every online shopping, it facilitates to add and delete a product with shopping. Finally, customer should participate in the website as a member registering by username and password number for each customer to be able shopping
Tüketiciden tüketiciye ticaret elektronik ticaret (e - ticaret) türlerinden biridir. Bir e - ticaret sitesinin birinci amacı internet üzerinden malların ve hizmetlerin satın alınması ve satılmasıdır. Bu çalışmanın amacı Irak 'ta internet üzerinden alış veriş için web tabanlı bir ara yüz tasarlamaktır. Tüketiciden tüketiciye olan açık pazar elektronik ürünlerin nasıl pazarlanacağını bizlere göstermektedir. Bu sistem PHP dili kullanarak ve veri tabanı için de MySQL sunucusu kullanarak tasarlanmıştır. Bu araştırmanın bulgusu tüketicilerin kendi ürünlerini internet üzerinden satabilmelerine olanak veren bir uygulamadır. Ayrıca, internet sitesi zaman kazandırarak, bir ürünü aramayı, taşıma maliyetinden tasarruf yapılmasının yanı sıra internet üzerinden satın alma ve satma işlemlerini kolaylaştırır ve müşteri tarafından yeni bir ürünün eklenmesine olanak sağlar. Dahası, bu internet sitesinde sosyal medya aracılığıyla alım satım yapılabilir ve (Facebook ve Twitter) ile bilgi paylaşılabilir. Ayrıca, internet alış - veriş sepeti üzerinden satış yapan her site için önemlidir ve alış veriş sırasında bir ürünü eklemeyi ve çıkarmayı kolaylaştırır. Son olarak, her bir müşterinin alış veriş yapabilmesi için müşterinin kullanıcı adı ve şifresi ile bir üye olarak internet sitesinde kayıt yaparak katılımda bulunması gerekmektedir

Description

Keywords

Electronic Marketing, Website, World Wide Web, E-commerce, Online Shopping, Consumers to Consumer, Elektronik Pazarlama, İnternet Sitesi, Dünya Çapında Ağ, E - Ticaret, İnternet Üzerinden Alış - Veriş, Tüketiciden Tüketiciye

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

IBRAHEM, A. (2014). Management of electronic commerce and website application in electronic products marketing in Iraq. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page