Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

"Siyasal Kampanyaların Amerikanlaşması": Forza Italia ve Genç Parti Örneklerinin Karşılaştırılması

No Thumbnail Available

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Organizational Units

Organizational Unit
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
Bölümün temel amacı, siyasal olgu ve süreçleri anlama ve yorumlama yeteneği kazandırmak olduğu kadar; öğrencilere analitik ve eleştirel düşünme ile birlikte görüşleri değerlendirebilme becerisi verebilmektir.

Journal Issue

Events

Abstract

Modern demokrasilerin vazgeçilmez unsurlarından birisi olan siyasal kampanyalar da tıpkı siyasal kurumlar ve yapılar gibi önemli değişimler geçirmektedir. Parti örgütlerinin zayıflaması, lider odaklı siyaset, medyanın siyasal pazarlama süreci içindeki etkin kullanımı, uzman bilgisine duyulan yoğun ihtiyaç, ideolojilerden çok belirli durumlara,özgü kanaatlerin öne çıkarılması ve vatandaşların salt \"siyasa tüketicileri\" olarak görülmesi gibi unsurları bünyesinde barındıran siyasal kampanyaların Amerikanlaşması bu değişimlerin bir ürünüdür. Bu çalışmanın amacı; siyasal kampanyaların yaşadığı dönüşümün temsili demokrasinin yaşadığı kriz haliyle olan bağlantısına dikkat çekmek ve \"siyasal kampanyaların Amerikanlaşması\" özelinde Forza Italia ve Genç Parti örneklerinin bir karşılaştırmasını sunmaktır.

Description

Keywords

Siyasi Bilimler, Uluslararası İlişkiler

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Q4

Scopus Q

Q4

Source

Amme İdaresi Dergisi

Volume

43

Issue

3

Start Page

61

End Page

81