Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

An assesment on the effects of different design criteria on storefronts

dc.contributor.author Aslantamer, Özlem Nur
dc.contributor.other İç Mimarlık
dc.date.accessioned 2022-04-07T13:22:40Z
dc.date.available 2022-04-07T13:22:40Z
dc.date.issued 2003
dc.department Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İç Mimarlık Bölümü en_US
dc.description.abstract The aim of this thesis is to examine the effects of different design criteria on storefront architecture. The study defines a space and calls it "the threshold". This space, "the threshold", comes into being with filters. These filters; if listed from the beginning; are the front of the store, store facade, display window, and interior space of the store. This study focuses on this defined space in three phases: first, an investigation of the theoretical knowledge about the subject; second, a case study to choose a specific brand; and third, the case study of the brand KOTON. The thesis concludes that the space created by the filters is a threshold that helps consumers decide whether to enter a store or not. The case study results can be accepted as the proof of the thesis. en_US
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı farklı tasarım kriterlerinin mağaza cepheleri üzerindeki etkilerinin incelenmesidir. Çalışma bir mekan tanımlar ve bu mekana "eşik" adını verir. Bu mekan "eşik" filtreler aracılığı ile oluşmaktadır. Bu filtreler sırasıyla mağaza önü, mağaza cephesi, mağaza vitrini, ve mağaza içidir. Çalışma üç aşamadan oluşmaktadır: birinci aşama, konu hakkındaki teorik inceleme, ikinci aşama, örnek marka seçme çalışması, ve üçüncü aşama, KOTON markası üzerinde araştırmadır. Filtrelerin oluşturduğu mekan olan eşiğin, tüketicilerin mağazaya girip girmeme karalarına katkısı ile tez sonuca ulaşmaktadır. Örnek çalışma sonuçları tezin ispatı olarak kabul edilebilir. en_US
dc.identifier.citation Aslantamer, Özlem Nur (2003). An assesment on the effects of different design criteria on storefronts / Mağaza cephelerine etki eden farklı tasarım kriterleri üzerine bir değerlendirme.Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.identifier.endpage 151 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/5318
dc.language.iso en en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Stores en_US
dc.subject Chain Stores en_US
dc.subject Corporate Identity en_US
dc.subject Storefronts en_US
dc.subject Facades en_US
dc.subject Display Windows en_US
dc.subject Threshold en_US
dc.subject Filter en_US
dc.subject Shopping Center en_US
dc.subject Mağazalar en_US
dc.subject Zincir Mağazalar en_US
dc.subject Kurum Kimliği en_US
dc.subject Mağaza Önleri en_US
dc.subject Mağaza Cepheleri en_US
dc.subject Vitrinler en_US
dc.subject Eşik en_US
dc.subject Filtre en_US
dc.subject Alışveriş Merkezleri en_US
dc.title An assesment on the effects of different design criteria on storefronts tr_TR
dc.title An Assesment on the Effects of Different Design Criteria on Storefronts en_US
dc.title.alternative Mağaza Cephelerine Etki Eden Farklı Tasarım Kriterleri Üzerine Bir Değerlendirme en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 11375124-0cf4-4838-8e08-fcde720c4e0b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 11375124-0cf4-4838-8e08-fcde720c4e0b
relation.isOrgUnitOfPublication 5f8e5cc0-5fd5-4f03-b4ff-c805e418be8f
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 5f8e5cc0-5fd5-4f03-b4ff-c805e418be8f

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Özlem Nur Aslantamer.pdf
Size:
22.82 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: