Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Factors affecting consumer's purchase decision on foreign branded apparel products

dc.contributor.authorYılmaz, Yeşim
dc.date.accessioned2016-08-03T08:58:18Z
dc.date.available2016-08-03T08:58:18Z
dc.date.issued2014
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümüen_US
dc.description.abstractThe developments of the information and communication technologies, the usage of internet for trading, alternating economies, and the globalization changes the requests of tge consumers, by the way, this causes the transformations on the brandage. The customers prioritize to the brands which have tle lowest prices but give the cunsomers the best utility. Also the customers chose the most popular and authoritative brands while they are shopping. The purpose of this work is; to show the factors of buying foreigner branded clothes by the consumers’ consumption preferences and evaluating the factors’ effects to their buying activities. For this purpose, an questionnaire form has been elaborated and applied to ready to wear sector in Antalya. Also this questionnaire form expresses what the foreign brand sellers in Antalya should remark while they are brandaging.en_US
dc.description.abstractBilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler ve internetin ticari amaçla yaygın olarak kullanımı, değişen ekonomiler, globalleşme, müşteri beklentilerindeki değişimlerede bağlı olarark markalaşmada’da değişim yaşanmaktadır. Tüketiciler çok sayıdaki markalar içinde seçim yaparken,kendilerine en düşük maliyetle en yüksek faydayı sağlayan herkes tarafından bilinen güven duyulan markalara öncelik verirler. Bu çalışmanın amacı;Tüketicilerin giyim harcamalarında yabancı marka ürün tercih etmesine etki eden faktörleri ortaya koymak ve bu faktörlerin satın alma davranışına etkisini ölçmektir.Bu amaçla hazır giyim sektörüne yönelik bir anket formu hazırlanmış ve Antalya’da uygulanmıştır.Ayrıca yapılan bu anket çalışmasıyla Antalyada yabancı marka satan marka yöneticilerini markalaşma yolunda nelere dikkat etmesi gerektiğini ortaya koymaktadır.en_US
dc.identifier.citationYeşim, Y. (2014). Factors affecting consumer's purchase decision on foreign branded apparel products. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.en_US
dc.identifier.endpage126en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12416/1189
dc.language.isoenen_US
dc.publisherÇankaya Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectConsumer Behavioursen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectTüketici Davranışlarıen_US
dc.titleFactors affecting consumer's purchase decision on foreign branded apparel productstr_TR
dc.titleFactors Affecting Consumer's Purchase Decision on Foreign Branded Apparel Productsen_US
dc.title.alternativeTüketicilerin Yabancı Markalı Giyim Ürünlerini Satın Alma Nedenlerien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Yılmaz, Yeşim.pdf
Size:
1.41 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: