Bilgilendirme: Sürüm Güncellemesi ve versiyon yükseltmesi nedeniyle, geçici süreyle zaman zaman kesintiler yaşanabilir ve veri içeriğinde değişkenlikler gözlemlenebilir. Göstereceğiniz anlayış için teşekkür ederiz.
 

3D graphics engine design

dc.contributor.author Bal, Muammer
dc.contributor.other 06.01. Bilgisayar Mühendisliği
dc.contributor.other 06. Mühendislik Fakültesi
dc.contributor.other 01. Çankaya Üniversitesi
dc.date.accessioned 2016-01-29T13:41:10Z
dc.date.available 2016-01-29T13:41:10Z
dc.date.issued 2004
dc.description.abstract This thesis presents a 3D Graphics Engine design which includes geometrical methods, graphics pipeline, collision detection, animation of characters, geometric level of detail, terrain, and special effect parts. The quality and also the speed of the designed 3D Graphic Engine is very important. Because of this all methods that are used in designed 3D Graphic Engine are selected as to reach high quality and speed. Application of the designed 3D Graphic Engine shows that the Engine supports high quality and speed en_US
dc.description.abstract Bu tez geometrik metotlar, grafik yapısı, çarpışmanın tespiti, karakter animasyonu, geometrik detay seviyesi, yüzey, özel efektler kısımlarından oluşan bir üç boyutlu Grafik Motoru tasarımını sunar. Tasarlanan üç boyutlu Grafik Motoru için hem kalite hem de hız çok önemlidir. Bunun için tasarlanan üç boyutlu Grafik Motorunda kullanılan bütün yöntemler yüksek kaliteye ve hıza ulaşılacak şekilde seçilmiştir. Tasarlanan üç boyutlu Grafik Motorunun uygulaması Motorun yüksek kaliteyi ve hızı desteklediğini gösterir en_US
dc.description.publishedMonth 8
dc.identifier.citation BAL, M. (2004). 3D graphics engine design. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/570
dc.language.iso en en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.subject Computer Graphics en_US
dc.subject Real-Time Graphics en_US
dc.subject Collision Detection en_US
dc.subject Geometric Level of Detail en_US
dc.subject Special Effects en_US
dc.subject Bilgisayar Grafikleri en_US
dc.subject Gerçek-Zamanlı Grafikler en_US
dc.subject Çarpışmanın Tespiti en_US
dc.subject Geometrik Detay Seviyesi en_US
dc.subject Özel Efektler en_US
dc.title 3D graphics engine design tr_TR
dc.title 3D graphics engine design en_US
dc.title.alternative Üç Boyutlu Grafik Motoru Tasarımı en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Bal, Muhammer
gdc.description.department Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü en_US
relation.isAuthorOfPublication 6d40ebd3-cf96-49a7-8e16-9eb3908be53c
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 6d40ebd3-cf96-49a7-8e16-9eb3908be53c
relation.isOrgUnitOfPublication 12489df3-847d-4936-8339-f3d38607992f
relation.isOrgUnitOfPublication 43797d4e-4177-4b74-bd9b-38623b8aeefa
relation.isOrgUnitOfPublication 0b9123e4-4136-493b-9ffd-be856af2cdb1
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 12489df3-847d-4936-8339-f3d38607992f

Files

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: