Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Küresel bağlamda çevresel faktörlerin yeni marka kabulüne etkisi: SUBWAY örneği

dc.contributor.author Aydoğan, Dicle
dc.date.accessioned 2022-04-07T13:22:04Z
dc.date.available 2022-04-07T13:22:04Z
dc.date.issued 2016
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü en_US
dc.description.abstract Bu çalışmanın temel amacı, SUBWAY franchise işletmelerinin gelişim sürecini incelemektir. Bu gelişim süreci incelenirken, özellikle küreselleşme ile beraberinde hızla gelişen uluslararası işletmecilik ve uluslararasılaşma stratejileri üzerinde durulmuştur. Bu kapsam içinden de bir franchise işletmesi olarak SUBWAY ele alınmıştır ve Türkiye'de bir SUBWAY franchise işletmesinin kurulmasında işletmeci ve işletme sahiplerinin tipolojisini tespit etmeye yönelik anket çalışması yapılarak, demografik sonuçların elde edilmesi hedeflenmiştir. Öte yandan, SUBWAY işletmesinin tercih edilmesindeki esas unsurları oluşturan nedenlere, zorluklara ve etkenlere dayalı sorular sorularak katılımcıların hangi şartlar altında bu tarz bir işletme kurdukları ortaya konmuştur. Bu bağlamda, demografik özelliklere göre hangi tip girişimcilerin neden SUBWAY kurdukları ve ortaya çıkan hangi zorlukları nasıl aştıklarının istatistiki olarak analizi amaçlanmıştır. en_US
dc.description.abstract The main purpose of this study is to survey development process of SUBWAY franchise firms. While this development process is examining, rapidly growing international corporation and its strategies with globalization process are mentioned in detail. In this response, SUBWAY franchise firms are handled with questionnaire study in order to find out typology of SUBWAY entrepreneurs. In order to find out typology of SUBWAY entrepreneurs. In other respects, the main reasons, difficulties and factors of establishing a SUBWAY franchise are revealed under questionnare study. In this context, what kind of enterpreneurs establish SUBWAY franchise firms under what conditions are analyzed and presented statistically. en_US
dc.identifier.citation Aydoğan, Dicle (2016). Küresel bağlamda çevresel faktörlerin yeni marka kabulüne etkisi: SUBWAY örneği / Impact of environmental factors and adoption of new brand in global context: Example of SUBWAY. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. en_US
dc.identifier.endpage 122 en_US
dc.identifier.startpage 1 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/5314
dc.language.iso tr en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Küreselleşme en_US
dc.subject Uluslararası İşletmecilik en_US
dc.subject Uluslararasılaşma en_US
dc.subject Globalization en_US
dc.subject International Business en_US
dc.subject Internationalization en_US
dc.title Küresel bağlamda çevresel faktörlerin yeni marka kabulüne etkisi: SUBWAY örneği tr_TR
dc.title Küresel Bağlamda Çevresel Faktörlerin Yeni Marka Kabulüne Etkisi: Subway Örneği en_US
dc.title.alternative Impact of Environmental Factors and Adoption of New Brand in Global Context: Example of Subway en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Dicle Aydoğan.pdf
Size:
1.66 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar Sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: