Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Electronic commerce

dc.contributor.author Şevki, Keçe
dc.date.accessioned 2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.available 2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.issued 2004
dc.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü en_US
dc.description.abstract u çalışmanın amacı, elektronik ticaretin dünya ve Türkiye ekonomisindeki etkilerini incelemektir. Özellikle elektronik ticaretin tüketiciler, işletmeler ve ulusal ekonomiler üzerindeki etkilerine bir bütün olarak ayrı bir önem verilmiştir. Dell bilgisayar şirketi bölüm çalışması ( case study) olarak incelenmiştir. Ve bu çalışmayla, hızlı gelişen dünyada ticari faaliyetlerinde yeni teknolojileri kullananların rakiplerine göre daha üstün ve başarılı olduğu gösterilmiştir. Elektronik ticaretin gelişmesi, avantajları ve dezavantajları değerlendirilmiştir ve gelecek içinde değerlendirmeler yapılmıştır. en_US
dc.description.abstract he purpose of this study is to investigate the effects of e-commerce on world and Turkish economies. A special emphasis is given to the effects of e-commerce on consumers, businesses and the national economy as a whole Dell computer company is taken as a case study. It is shown that in a rapidly changing world those who use new ways of doing things will be more successful than their competitors. The development, advantages and disadvantages of e-commerce are evaluated and conclusions are drawn for the future. en_US
dc.description.publishedMonth 1
dc.identifier.citation Şevki, K. (2004). Electronic commerce. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12416/534
dc.language.iso en en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject E-Ticaret en_US
dc.subject İşletmeden Tüketiciye en_US
dc.subject Elektronik Veri Değişimi en_US
dc.subject Güvenli Elektronik İşlem en_US
dc.subject Küresel Ticaret Noktaları Ağı en_US
dc.subject E-Commerce en_US
dc.subject Business to Business (B2B) en_US
dc.subject Business to Consumers (B2C) en_US
dc.subject Electronic Data Interchange en_US
dc.subject Secure Electronic Transactions en_US
dc.subject Global Trade Point Network en_US
dc.subject İşletmeden İşletmeye en_US
dc.title Electronic commerce tr_TR
dc.title Electronic Commerce en_US
dc.title.alternative Elektronik ticaret en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Keçe, Şevki.pdf
Size:
22.57 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: