Çankaya GCRIS Standart veritabanının içerik oluşturulması ve kurulumu Research Ecosystems (https://www.researchecosystems.com) tarafından devam etmektedir. Bu süreçte gördüğünüz verilerde eksikler olabilir.
 

Electronic commerce

dc.contributor.authorŞevki, Keçe
dc.date.accessioned2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.available2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.issued2004
dc.departmentÇankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümüen_US
dc.description.abstractu çalışmanın amacı, elektronik ticaretin dünya ve Türkiye ekonomisindeki etkilerini incelemektir. Özellikle elektronik ticaretin tüketiciler, işletmeler ve ulusal ekonomiler üzerindeki etkilerine bir bütün olarak ayrı bir önem verilmiştir. Dell bilgisayar şirketi bölüm çalışması ( case study) olarak incelenmiştir. Ve bu çalışmayla, hızlı gelişen dünyada ticari faaliyetlerinde yeni teknolojileri kullananların rakiplerine göre daha üstün ve başarılı olduğu gösterilmiştir. Elektronik ticaretin gelişmesi, avantajları ve dezavantajları değerlendirilmiştir ve gelecek içinde değerlendirmeler yapılmıştır.en_US
dc.description.abstracthe purpose of this study is to investigate the effects of e-commerce on world and Turkish economies. A special emphasis is given to the effects of e-commerce on consumers, businesses and the national economy as a whole Dell computer company is taken as a case study. It is shown that in a rapidly changing world those who use new ways of doing things will be more successful than their competitors. The development, advantages and disadvantages of e-commerce are evaluated and conclusions are drawn for the future.en_US
dc.description.publishedMonth1
dc.identifier.citationŞevki, K. (2004). Electronic commerce. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12416/534
dc.language.isoenen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-Ticareten_US
dc.subjectİşletmeden Tüketiciyeen_US
dc.subjectElektronik Veri Değişimien_US
dc.subjectGüvenli Elektronik İşlemen_US
dc.subjectKüresel Ticaret Noktaları Ağıen_US
dc.subjectE-Commerceen_US
dc.subjectBusiness to Business (B2B)en_US
dc.subjectBusiness to Consumers (B2C)en_US
dc.subjectElectronic Data Interchangeen_US
dc.subjectSecure Electronic Transactionsen_US
dc.subjectGlobal Trade Point Networken_US
dc.subjectİşletmeden İşletmeyeen_US
dc.titleElectronic commercetr_TR
dc.titleElectronic Commerceen_US
dc.title.alternativeElektronik ticareten_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Keçe, Şevki.pdf
Size:
22.57 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Yazar sürümü

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: